.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافران نوروزي گيلان مشكل تهيه بليت ندارند

رئيس اداره مسافري سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان گفت: براي تهيه بليت مسافران نوروزي هيچ مشكلي در گيلان وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدحسن عليزاده با اشاره به وضعيت تهيه بليت مسافري در پايانه‌هاي استان افزود: بيش از نيمي از مردم با تهيه بليت به مسافرت مي‌روند و سال گذشته هشت شركت تعاوني فروش بليت در استان مجهز به سيستم اينترنت بودند كه اكنون بيش از 11 شركت اين امر را بر عهده دارند.
وي ادامه داد: در پايانه‌هاي مسافري استان مشكل تهيه بليت وجود ندارد و مسافران به راحتي مي‌توانند اقدام به تهيه بليت خود كنند، ضمن اينكه سفارش مي‌كنيم با توجه به شلوغي آخر تعطيلات نوروزي حتماً بليت رفت و برگشت خود را از هم اكنون تهيه كنند.
عليزاده به وضعت جابجايي مسافر و تعداد كل سفر در سال 87 اشاره كرد و بيان داشت: در سال 87، 115 هزار و 28 دستگاه اتوبوس، 2 ميليون و 30 هزار و 471 نفر مسافر را جابجا كرد.
رئيس اداره مسافري پايانه‌هاي حمل و نقل گيلان اظهار داشت: 88 هزار و 124 دستگاه ميني‌بوس، يك ميليون و 555 هزار و 313 مسافر و 219 هزار و 768 دستگاه سواري تعداد 854 هزار و 354 مسافر را در سال گذشته جابجا كردند.
به گفته وي در سال 87، مجموعا 422 هزار و 920 دستگاه وسيله نقليه عمومي، 4 ميليون و 440 هزار و 138 مسافر را در گيلان جابجا كردند.
عليزاده در مورد اقدامات انجام شده در افزايش سطح خدمات به مسافران نوروزي خاطرنشان كرد: از تاريخ اول اسفند سال 87 در سفرهاي خارج از استان پيش‌فروش بليت انجام مي‌شود و ضمن برنامه‌ريزي براي سفر توسط مسافران، مسئولان شركت‌هاي مسافري را در افزايش ناوگان و ارائه خدمات مطلوب‌تر كمك شاياني كرده است.
رئيس اداره مسافري پايانه‌هاي گيلان، ارائه خدمات فروش بليت به صورت مكانيزه و اينترنتي، عدم استفاده از ناوگان دولتي و سازمان اتوبوسراني شهري، ايجاد گشت‌هاي ويژه با همكاري اداره‌هاي كل بازرگاني و تعزيرات و اعمال نظارت بر عملكرد شركت‌هاي مسافري توسط كانون انجمن‌ها و انجمن‌هاي صنفي را از جمله اقدام‌ها در نوروز امسال عنوان كرد.
وي از نوسازي 50 دستگاه اتوبوس تا پايان بهمن سال 87 خبر داد و اظهار داشت: اين نوسازي از سال 80 تا 87 صورت گرفته است.
به گفته عليزاده، گيلان داراي هشت پايانه مسافري در شهرهاي رشت، لاهيجان، انزلي، هشتپر، آستارا، صومعه‌سرا، رودسر و لنگرود است.
وي خاطرنشان كرد: در شهرستان‌هاي املش، رودسر و لاهيجان از طريق اعطاي تسهيلات واگذاري از طرف اداره مسافري پايانه‌هاي استان، بخش خصوصي نسبت به تاسيس پايانه‌هاي عمومي اقدام مي‌كند كه پرونده آنها در دست بررسي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.577 seconds.